Πολιτική Επιστροφών

Πατήστε εδώ για να συμπληρώσετε την φόρμα επιστροφής.

Οι όροι και οι προϋποθέσεις που περιγράφονται σε αυτή την πολιτική ισχύουν για όλα τα προϊόντα που αγοράζονται από το ηλεκτρονικό κατάστημα της Αφοί Πολίτη ΕΕ μέσα από το διαδικτυο στον ιστότοπο www.polihome.gr

 

Ακύρωση παραγγελίας

Όταν κάνετε την παραγγελία σας μέσων του ηλεκτρονικού καταστήματος Polihome (www.polihome.gr) για προϊόντα που ανήκουν στην γκάμα των προϊόντων Polihome, έχετε την δυνατότητα να ακυρώσετε την παραγγελία σας μέσα στην ίδια ημέρα που κάνατε την παραγγελία.

 

Μεταφορά επιστρεφόμενων προϊόντων

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε εμπορεύματα λόγω αλλαγής γνώμης, θα χρειαστεί η απόδειξη σας, το έντυπο παραγγελίας σας, το e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας και το απόκομμα πιστωτικής κάρτας (σε περίπτωση που έχετε πληρώσει με πιστωτική κάρτα). Για την επιστροφή των προϊόντων σας μπορείτε να επισκεφτείτε τις αποθήκες διανομής Polihοme στην Σίνδο (Βι.Πε. Α4, Σίνδος, Θεσσαλονίκη, τκ.57022). Εναλλακτικά, στέλνετε το αίτημα σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας polihome.gr/contact και επιλέγοντας το Τμήμα Επιστροφών. Για οποιαδήποτε πληροφορία χρειάζεστε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας τηλεφωνικά, στο 231 231 44 44, ή στο 215 215 44 44 από σταθερό ή κινητό με χρέωση μίας αστικής μονάδας. Το αίτημα επιστροφής τίθεται σε ισχύ από την ημέρομηνία που μας δηλώνετε το αίτημα επιστροφής των εμπορευμάτων.

Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε θα πρέπει να είναι σε άριστη κατάσταση (για τα είδη που έχουν εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους και σαφώς να μην έχετε προχωρήσει στο μοντάρισμα τους). Είστε υπεύθυνοι για το κόστος επιστροφής των προϊόντων εκτός και αν το προϊόν εμπίπτει σε θέματα εγγύησης λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος. Σε περίπτωση που ανοίξετε τη συσκευασία του προϊόντος θα πρέπει να φροντίσετε την κατάσταση των επιστρεφόμενων προϊόντων από τη στιγμή που παραδοθούν σε εσάς μέχρι τη στιγμή που τα παραδώσετε στις αποθήκες της εταριάς στη Σίνδο (η διεύθυνση αναφέρεται παραπάνω).

Έχετε τη δυνατότητα να επιστρέψετε τα αγορασμένα προϊόντα εντός 14 ημερολογιακών ημερών από τη στιγμή της παραλαβής. Οφείλετε να επιστρέψετε σε εμάς το προϊόν/τα προϊόντα από την αγορά που υπαναχωρείτε άμεσα χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία μας κοινοποιήσατε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση αγοράς των ειδών. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της προθεσμίας των δεκατεσσάρων (14) ημερών. Η Αφοί Πολίτη ΕΕ δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος, εάν η προθεσμία δεν έχει τηρηθεί.

Εκτός των δικαιωμάτων που παρέχονται με την πολιτική επιστροφών, αναγνωρίζονται σε κάθε περίπτωση όλα τα δικαιώματα που ισχύουν για τους καταναλωτές από τις υπάρχουσες διατάξεις και τους νόμους σχετικά με τη σύμβαση πώλησης, καθώς και οποιοδήποτε δικαίωμα προκύπτει σε σχέση με τους όρους εγγύησης των προϊόντων.

 

Επιστροφή αντίτιμου αξίας επιστρεφόμενων προϊόντων

Εφόσον πληροίτε τις προϋποθέσεις επιστροφής, θα σας επιστρέψουμε το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε, μέσω τραπεζικής κατάθεσης στον λογαριασμό σας εκτός αν επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής για τον οποίο θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Η επιστροφή του αντίτιμου των επιστρεφόμενων προϊόντων θα πραγματοποιείται το συντομότερο δυνατό. Σε κάθε περίπτωση, θα πραγματοποιείται αφού μας ενημερώσετε γραπτώς για το αίτημα επιστροφής των προϊόντων και εμείς δεχτούμε την επιστροφή τους καθώς και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί στις αποθήκες στη Σίνδο Θεσσαλονίκης (η διεύθυνση αναφέρεται παραπάνω). Εφόσον η παραγγελία έχει δρομολογογηθεί / τιμολογηθεί, από τις αποθήκες μας για παράδοση προς τον πελάτη - σε περίπτωση ακύρωσης, δεν επιστρέφονται τα μεταφορικά έξοδα.

 

Επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος

Κατά την παραλαβή των προϊόντων, ο πελάτης θα πρέπει να ελέγξει εξωτερικά τις συσκευασίες, επιβεβαιώνοντας την ανυπαρξία εξωτερικών και αισθητικών ελαττωμάτων. Στην περίπτωση ελαττώματος ο καταναλωτής δικαιούται να αρνηθεί την παραλαβή των ειδών και να το επιστρέψει στο διανομέα ή να παραλάβει υπογράφοντας με επιφύλαξη του περιεχομένου και να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας εντός 5 ημερολογιακών ημερών μέσω της φόρμας υπαναχώρησης ή στέλνοντας εγγράφως το αίτημά του. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα.

Στην περίπτωση που ο καταναλωτής διαπιστώσει ελαττωματικό μέρος προϊόντος κατά την αποσυσκευασία των ειδών στο χώρο του, οφείλει να επικοινωνήσει με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας να μη προχωρήσει στη συναρμολόγησή του εάν φέρει εσωτερικά χτυπήματα ή ελλατώματα ώστε να είναι εφικτή και να καθοριστεί η διαδικασία δρομολόγησης του προβληματικού ανταλλακτικού και να μην πετάξει την αρχική συσκευασία του προϊόντος.

 

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.
  2. Την προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που έχετε θέσει εσείς ως καταναλωτής ή που δεν υπάρχει σε απόθεμα και χρειάζονται ειδική παραγγελία από τον (προμηθευτή/κατασκευαστή).
  3. Την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.

 

Λυπούμαστε, αλλά δεν δεχόμαστε επιστροφές σε ειδικές παραγγελίες (σαλόνια, επενδυμένα κρεβάτια), λευκά είδη με ανοιγμένες συσκευασίες (π.χ. σεντόνια, παπλώματα, μαξιλάρια,στρώματα, προστατευτικά μαξιλαριών και στρωμάτων, κτλ.), προϊόντα που παραγγέλθηκαν/καταστευάστηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές.

Το προϊόν αφαιρέθηκε από το καλάθι σας.