Συχνές Ερωτήσεις
Για να κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, είναι υποχρεωτικό να κάνω εγγραφή;
Είναι όλα τα προϊόντα που βλέπω στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα διαθέσιμα;
Η παραγγελία μου έχει περάσει τους προβλεπόμενους χρόνους παράδοσης, πως μπορώ να μάθω τι γίνεται;
Θα μου στείλετε επιβεβαίωση παραγγελίας μέσω e­mail;
Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν που παράγγειλα ή μπορώ να το ανταλλάξω με κάτι άλλο;
Μπορώ να κάνω αλλαγές στην παραγγελία μου;
Μπορώ να κάνω την παραγγελία μου και να μου την στείλετε κάποια στιγμή αργότερα;
Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του εκθεσιακού χώρου;
Που βρίσκεται ο εκθεσιακός σας χώρος;
Πως θα επικοινωνήσω με την Polihome, αν έχω κάποια ερώτηση ή θέλω να κάνω μία παραγγελία;
Τι θα γίνει αν τα προϊόντα που έχω σπίτι δεν μοιάζουν με αυτό που φανταζόμουν;
Τι θα γίνει, αν κάποιο από τα προϊόντα που έχω επιλέξει έχει εξαντληθεί ή καθυστερεί πολύ να γίνει η παράδοση;
Υπάρχουν διαφορετικές χρεώσεις αν κάνω την παραγγελία μου από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα από ότι αν κάνω την παραγγελία μου από τον εκθεσιακό σας χώρο;

Παράδοση προϊόντων

Γίνεται να μου ανεβάσουν τα πράγματα μέσα στο σπίτι;
Θα παραδοθούν όλα τα προϊόντα που έχω παραγγείλει, σε ένα δρομολόγιο;
Μπορώ να κλείσω ραντεβού για συγκεκριμένη ώρα παράδοσης;
Ποιο είναι το κόστος της μεταφοράς;
Πόσο γρήγορα θα φτάσει η παραγγελία μου;
Που θα αφήσει τα πράγματα μου το πρακτορείο μεταφορών;
Πως μπορώ να πληρώσω για τα προϊόντα που θέλω να αγοράσω;
Τι πρέπει να γνωρίζω κατά την παραλαβή της παραγγελίας μου;
Υπάρχει η δυνατότητα να μου συναρμολογήσετε τα προϊόντα που έχω επιλέξει;

Σχεδιασμός και κατασκευή προϊόντων

Θα μπορούσα να δω κάπου κριτικές, για το προϊόντα που με ενδιαφέρουν;
Μου παρέχετε κάποια εγγύηση;
Ποιος φτιάχνει τα προϊόντα σας;
Τι το ιδιαίτερο έχουν τα δικά σας προϊόντα;
Το προϊόν αφαιρέθηκε από το καλάθι σας.